tisdag, april 01, 2008

"Hippie-mode"

Jag älskar när det står t ex: "Veckans vill-ha skor" i tidningar, eller om det är annonser om skor. Jag klipper ut bilderna som jag hittar på skor och förvarar dessa i ett litet kuvert (det börjar bli proppfullt...). Ja, jag är lite galen, men vem är inte det?

Om du har missat Sofis Mode, som du får på köpet med aftonbladet varje vecka så tycker jag att du ska köpa en aftonbladet o få denna enkla bilaga på köpet, eller glid in på sofismode.se o kolla om det är något för dej.

Förässten, blommor, blommiga kläder, det är vad som gäller denna vår och sommar tillsammans med färgglada skor, stora halsband och dragkedjor. Jag har även fått nys om att "hippie-modet" är tillbaka, så ta fram dom gamla hippiebyxorna, damma av solbrillorna och införskaffa dej en ny skarf och sätt runt halsen =) Då ligger du på topp vill jag lova! Kan ioförsej inte lova att ingen kommer skratta åt dej, men det är ju mode!?? Sjukt egentligen, hur allting ligger till....

Oh, my God!
Bläddrar precis i Sofis mode, och vet ni vad jag hittar.......? Ett par skor som är "vårens 33 bästa skoköp", and guess what.. JAG ÄGER DOM SKORNA!!! cooolt. Nu är jag en väldigt stolt sko-ägare till skorna, som jag faktiskt fick av min älskade sambo Pär, (tack älskling, du är underbar. och inte bara för skorna, utan för att du bara är det!!!!).

Då kan jag förässten också passa på att tipsa om Pärs helt underbara musik: http://www.pareiksson.com/ , gå in och lyssna, finns liveklipp och lite smått å gott =)

/Emma

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blommor är alltid bra skit... dock inte mycket musik var rätt gjord av alla hippies

Anonym sa...

Dom skorna du fick i julklapp ? :)

Anonym sa...

Nej det var inte dom =)