tisdag, april 01, 2008

Gucci

Skor, mode. Vad mer behöver jag säga? Det är väl nästan (känns det som) varje flickas dröm att arbeta med någonting inom mode. Jag valde det lite enklare alternativet.. BLOGG!

Emma Svensson, Ludvika i Dalarnas län. HEJ!
Som ni ser på denhär bilden så är det ju ett par skor, Gucci, som följer planen till årets mode, gladiatorskor och snörningar av alla dess slag, eller hur? Skor, jag älskar skor, och dessa är ett par av mina favoriter! Kommer ju aldrig ha råd med dom dock, men jag kan väl fortfarande tycka att dom är snygga, för det gör jag!

Skor skor skor. Tja, å andra sidan kan det bli för myket snack om skor. Folk man pratar med kan kläcka ur sej "ja men det är ju ganska onödigt att köpa en massa skor när vissa inte ens har skor.....", visst jag håller med, men jag kan ärligt tycka och tillägga att det finns säkerligen nån "hobby" eller nånting som du/ni håller på med eller liknande som också kan komma till ett sådant ämne.

Det är en tragedi, för det kommer alltid finnas fattiga, sjuka, föräldralösa barn över hela världen, och det är jättesynd...

/Emma.








5 kommentarer:

Anonym sa...

WOhooooooo, skor är nice ! Men jag gillar inte sådana skor .. De är så osköna och passar oftast inte mig alls. =/

Anonym sa...

jo men ja tycer bättre om sk8 skor :)men ja förstår dej :)

Anonym sa...

Snyggingar ;) Lycka till <33

Anonym sa...

här har du en till som alltid älskat skor...

Anonym sa...

Såååå...stolt....
sååå. fin helg med dom goaste..
blev bara en vinst,, men den viktigaste..
hemma nu..