onsdag, juni 03, 2009

Tokyo

Hej! Allt ar superbra har i Tokyo. Mikuk motte oss pa flygplatsen och har hjalpt oss jattemycket! Kanslan ar overklig.... Vi bor i en egen lagenhet och den ar jattefin! Luktar lite konstig dock.... men dom sager att det beror pa mattorna pa golvet! Haha! Vi har inge Jetlag hittills eftersom vi knappt sov nat pa flyget. USCH vad hemskt de va att lyfta forsta gangen!

JAG SAG EIFFELTORNET!!!!!!! vi mellanlandade i Paris och jag sag eiffeltornet!!! SKITFRANT!

Det ar varmt har och fuktig luft. Typ 30000000 miljoner japaner springer runt med masker fos munnen, eftersom de ar svininfluensan har. Pa planet fick vi fylla i lappar om vi hade haft feber eller hosta dom senaste 10 dagarna eller om vi traffat nan fran amerika, japan eller mexico dom senaste 10 dagarna. SCARY!!

Nu maste jag springa ivag.... Jag kommer inte ha mojlighet till internet s@ mycket alls, for de finns inte dar vi bor...=(

I LOVE U ALL! Pusspuss
/Emma

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej alla,, fy så oroliga vi varit,, pappa på möte men jag skickade mess till honom när jag såg att du skrivit på bloggen..
Härligt,,,, njut,,,,Far vi du o jag till Paris?????
Kramar,,,fanni

Anonym sa...

Emma... Jag hade räknat med att höra av dig. Du vet ju hur jag är. Nu vet jag att allt är okej. Har du inte varit in på msn? Jag har skickat meddelanden där som du borde se när du loggar in. Skicka gärna tillbaks även om jag är off... Då ser jag det när jag loggar in. Jag önskar bara små hintar om att allt e ok...

LOVE U!

// Pappa

Hälsa "Krabbarna" och ha de så jävla kul :)

Sabina sa...

Ta inte med nån svininfluensa till Ludvika tack! ;)

Ha det så trevligt där och njut! :)

Emma sa...

Fanni > Jo ja forstar det.. men vi har ingen mojlighet till internet alls dar vi bor...=( dafror jag inte hort av mej tidigare. Sjalvklart far vi till Paris!! =D Love u !!Pappa > Jag ar alltid inne pa msn nar du inte ar det... =( Iof har ja bara vart de 2 ggr och bada var idag.. Vi skriver blogg pa DT idag =) kommer kanske imorgon eller idag. Klockan ar nu kvart over tolv pa natten har, allts@ kvart over 15 hemma i sverige,. COOLT! Jatte konstigt. Love you!!! Sabina > Haha, ne.. ska forsoka. Ja kan inte riktigt bestamma det =P Halsa familjen! Puss o kram