lördag, maj 09, 2009

So close

Det närmar sej med stormsteg. Denna känsla jag har i magen växer och bli större för var minut som går. Jag förstår det fortfarande inte, fastän det blev klart för flera månader sen! Hur skulle jag kunna det ioförsej? Det är något av det största jag varit med om i hela mitt liv. Helt galet!

23 dagar kvar.

日本, 東京、新宿 = Japan, Tokyo, Shinjuku


Ja, det är konstigt. hur folk som lilla jag kan få en så stor chans som denna. Jag vet vad ni tänker. För jag tänker samma sak. I just love this!

Så galet lite tid men så sjukt mycket att göra... V-ås imorgon. Kommer hem på onsdag kväll. Yeehh.. Känns lite som att jag inte har tid att åka iväg, fast de ska bli kul!

Kanske party med malin babe ikv. Får se lite hur de blir. Jag har varit jätteduktig och pluggat arslet av mej i veckan, så ja kanske förtjänar lite utgång ? you never know.

/Emma

3 kommentarer:

fanni sa...

jag förstår att dy tycker de e stort,,, de e de,, njut, ta vara på varje lite nupplevelse de blir minne, lärdom för hela ditt liv..men ,, minns .. ha alla ögon och sinnen öppna!!!!!inte alltför godtrogen..alltid veta var du bor, hur du får hjälp i alla situationer, ha tel laddad och med.Jo massor med goda råd blir de ännu...min första utlandsresa var Belgien när jag var på skolresa (handelsskola) i Helsingfors. Första kvällen borttappad,, visste inte var jag bodde, men hittade lyckligtvis några kompisar.. Sen dess har jag alltid hotellnamnet i fickan..
Kram och sug på karamellen
Love you...
Fanni

Emma sa...

de ska ja defenitivt göra :) tack för fina tips! <3 love you too

fanni sa...

Har i kväll målat botten på båten,, blå.Sedan promenad till Niska, där de blev gott plåtbröd, liten öl..
Nu trött skall sova..
Skickat espadrillos "marimekko" svartvitgrå.. hoppas du gillar dem..
love you..
fanni