onsdag, april 02, 2008

Favorit

Måste bara säga att, varje gång jag loggar in på bloggen och kollar hur många som har läst min bogg så blir jag glatt överraskad! Det ökar lite grann hela tiden =) TACK!!

Ni får jättegärna säga till alla era vänner och övriga att läsa min blogg och se ifall dom tycker det är läsvärt eller inte, och om inte, då är det så.

Läste precis lite i "Blondinbella"s blogg, ni vet, tjejen som har flest läsare i hela Sverige. Måste erkänna att jag blir lite avundsjuk...Tänk om det var jag...Men shit vad kul för henne, måste känna toppen!! Hon har nästan 300 000 läsare i VECKAN!! Herregud...

/Emma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att nästan alla som bloggar och läser hennes blogg är lite avundsjuka på henne. Hon får ju även en massa pengar för sitt bloggande och en massa annat. Det är helt sjukt! Jag vill också bli miljonär på att blogga. Ett lätt jobb helt enkelt.

Fast egentligen så vill jag mest bara ha hennes läsare och kommentarer. Pengarna behöver jag inte. Haha.

Men hon har nog en massa kommenterare som inte alls gillar henne och skriver en massa elakt. Det kanske jag ändå inte skulle vilja ha.

Anonym sa...

Muffin:D <3